Menu
Winkelwagen

FAQ

Inderdaad, om te kunnen bestellen op de Kwarto webshop heb je een account nodig. Door aan te melden op jouw persoonlijke account krijg je jouw persoonlijke prijzen te zien.

Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken kan via deze link of:

  • Ga naar ‘login of ‘mijn account’
  • Kies voor ‘nieuwe klant’ 
  • Klik op ‘verder’
  • Vul jouw gegevens in
  • Klik op ‘verder’
  • Je bent nu geregistreerd en ontvangt binnenkort een bevestiging via e-mail

Heb je reeds een account? Log je dan in met jouw gegevens door te kiezen voor ‘terugkerende klant’.

Je bestelgeschiedenis kan bekeken worden door naar jouw account te gaan, je aan te melden en te kiezen voor ‘mijn bestelgeschiedenis’. Gemakkelijk om artikelen die je vaak nodig hebt snel opnieuw te bestellen.

Zodra uw bestelling ingebracht is, wordt ze als definitief beschouwd. U kan echter steeds een mail sturen naar onze logistiek dienst op info@kwarto.be om iets te wijzigen.

Een product als favoriet artikel opslaan kan door naast het artikel op het hartje te klikken. Wanneer dit gelukt is, verschijnt er een melding dat dit artikel nu aan jouw verlanglijst toegevoegd is. Twijfel je om een artikel te bestellen of bestel je liever wat later? Dan is dit een handige tool om jouw artikel achteraf gemakkelijk terug te vinden. Log je wel steeds in wanneer je dit wenst te doen, zoniet worden de wijzigingen niet in je verlanglijst aangepast.

Telefonisch een bestelling plaatsen kan door contact op te nemen met onze logistieke dienst of met jouw vertrouwde Kwarto filiaal. Alle contactgegevens kan je vinden onder ‘contact’ en ‘winkels’. 

Betalen op de Kwarto webshop kan eenvoudig en veilig via diverse betaalmethodes die u terugvindt bij het afsluiten van uw bestelling.

Betalen via overschrijving kan mits u daarvoor de expliciete toestemming hebt bekomen. Nieuwe klanten worden eerst gescreend door een externe kredietbeoordelaar.

Wanneer je ingelogd bent als bedrijf op onze Kwarto webshop, ontvang je steeds een factuur. Deze wordt bezorgd bij de levering, of einde maand, naargelang uw specifieke klantinstellingen. Maandfacturatie, voor klanten met verschillende bestellingen per maand die groepering van verschillende facturen verkiezen, kunnen dit aanvragen via de centrale diensten op info@kwarto.be.

De levertermijn is afhankelijk van de voorraadstatus van het artikel. Is het artikel dat je wenst te bestellen op voorraad én bestel je voor 14u ? Dan is de kans groot dat het artikel de volgende dag al geleverd wordt. Is het artikel niet op voorraad en staat er een voorraad status van 48 of 72 uur? Dan zal het artikel pas na 48 of 72 uur geleverd worden.

De verzendkosten zijn gratis wanneer je voor een bedrag van minimum €50 bestelt én er binnen een straal van 10 km rond onze vestigingen geleverd moet worden. Anders bedragen de verzendkosten €8,00 incl. BTW.

Kwarto levert:

  • Op jouw bedrijf
  • Aan huis
  • In jouw vertrouwde Kwarto filiaal
  • Of op een adres naar keuze.

Dit gratis binnen een straal van 10 km rond onze vestigingen.

Eventuele klachten dienen ons schriftelijk/per mail, ten laatste acht dagen na ontvangst van de betwiste waar toegestuurd. Er wordt dan zo snel mogelijk een passende oplossing gezocht.

Eventuele klachten dienen ons schriftelijk/per mail, ten laatste acht dagen na ontvangst van de betwiste waar toegestuurd. Er wordt dan zo snel mogelijk een passende oplossing gezocht.

Je kan een artikel steeds retourneren in één van onze Kwarto filialen of naar onze logistieke dienst, mits de goederen in goede staat zijn en de verpakking niet beschadigd is. De terugzendingen van goederen zijn onderworpen aan ons voorafgaand akkoord. Eventuele klachten dienen ons schriftelijk/per mail, ten laatste acht dagen na ontvangst van de betwiste waar toegestuurd. Er wordt dan zo snel mogelijk een passende oplossing gezocht.
Retourneren in één van onze Kwarto filialen is steeds gratis. Retourneren naar logistieke dienst of via post is afhankelijk van de situatie. Indien de klant een verkeerd item heeft besteld, wordt een retourkost aangerekend die overeenkomt met de ophalingskost. Indien het een niet-courante product betreft dat speciaal voor de klant werd besteld bij toeleveranciers, wordt een herstockeringsvergoeding aangerekend die varieert tussen 10 en 20% van het aankoopbedrag.
Eventuele klachten dienen ons schriftelijk/per mail, ten laatste acht dagen na ontvangst van de betwiste waar toegestuurd. Er wordt dan zo snel mogelijk een passende oplossing gezocht. Nadien volgt terugbetaling.

Een account aanmaken kan via deze link of:

  • Ga naar ‘login of ‘mijn account’
  • Kies voor ‘nieuwe klant’
  • Klik op ‘verder’
  • Vul jouw gegevens in
  • Klik op ‘verder’
  • Je bent nu geregistreerd en ontvangt binnenkort een bevestiging via e-mail
  • Je krijgt jouw persoonlijke prijzen te zien
  • Je kan snel en gemakkelijk afrekenen
  • Je kan een verlanglijstje met je favoriete artikelen aanmaken.
Door op ‘login of ‘mijn account’ te klikken, kan je steeds jouw persoonlijke gegevens aanpassen. Kies hier voor een ander leveringsadres of een nieuw wachtwoord.
Aangepaste prijzen worden enkel getoond na inloggen. Meld je dus eerst aan via ‘login of ‘mijn account’, dan pas krijg je jouw persoonlijke prijzen te zien. Heb je nog geen login? Maak dan een account aan via deze link.
Ben je je wachtwoord vergeten? Ga naar ‘login of ‘mijn account’ en kies voor ‘wachtwoord vergeten’. Vul jouw e-mailadres in en vervolgens ontvang je een e-mail met verdere instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.