FAQ
Inderdaad, om te kunnen bestellen op de Kwarto webshop heb
je een account nodig. Door aan te melden op jouw persoonlijke account krijg je
jouw persoonlijke prijzen te zien.
Hoe maak ik een account aan?
Een account aanmaken kan via deze link of:
Heb je reeds een account? Log je dan in met jouw gegevens
door te kiezen voor ‘terugkerende klant’.
Je bestelgeschiedenis kan bekeken worden door naar jouw
account te gaan, je aan te melden en te kiezen voor ‘mijn bestelgeschiedenis’. Gemakkelijk
om artikelen die je vaak nodig hebt snel opnieuw te bestellen.
Zodra uw bestelling ingebracht is, wordt ze als definitief
beschouwd. U kan echter steeds een mail sturen naar onze logistiek dienst op info@kwarto.be om iets te wijzigen.
Een product als favoriet artikel opslaan kan door naast het artikel
op het hartje te klikken. Wanneer dit gelukt is, verschijnt er een melding dat
dit artikel nu aan jouw verlanglijst toegevoegd is. Twijfel je om een artikel
te bestellen of bestel je liever wat later? Dan is dit een handige tool om jouw
artikel achteraf gemakkelijk terug te vinden. Log je wel steeds in wanneer je
dit wenst te doen, zoniet worden de wijzigingen niet in je verlanglijst
aangepast.
Telefonisch een bestelling plaatsen kan door contact op te
nemen met onze logistieke dienst of met jouw vertrouwde Kwarto filiaal. Alle
contactgegevens kan je vinden onder ‘contact’ en ‘winkels’.
Betalen op de Kwarto webshop kan eenvoudig en veilig via diverse
betaalmethodes die u terugvindt bij het afsluiten van uw bestelling.
Betalen via overschrijving kan mits u daarvoor de expliciete
toestemming hebt bekomen. Nieuwe klanten worden eerst gescreend door een
externe kredietbeoordelaar.
Wanneer je ingelogd bent als bedrijf op onze Kwarto webshop,
ontvang je steeds een factuur. Deze wordt bezorgd bij de levering, of einde
maand, naargelang uw specifieke klantinstellingen. Maandfacturatie, voor
klanten met verschillende bestellingen per maand die groepering van
verschillende facturen verkiezen, kunnen dit aanvragen via de centrale diensten
op info@kwarto.be.
De verzendkosten zijn gratis wanneer je voor een bedrag van minimum €50 bestelt én er binnen een straal van 10 km rond onze vestigingen geleverd moet worden. Anders bedragen de verzendkosten €8,00 incl. BTW.
Kwarto levert:
Dit gratis binnen een straal van 10 km rond onze vestigingen.
Eventuele klachten
dienen ons schriftelijk/per mail, ten laatste acht dagen na ontvangst van de
betwiste waar toegestuurd. Er wordt dan zo snel mogelijk een passende oplossing
gezocht.
Een account aanmaken kan via deze link of: